Alla inlägg under juni 2012

Av Eva Glimmerdahl - 22 juni 2012 18:39

Blir ett litet kortare inlägg men ville kika in och önska er alla en riktigt TREVLIG MIDSOMMAR!!   

Själv nöter jag vidare på uniformen, rockar på natt 2 av 7..
Och idag firar dessutom jag & Christoffer 6 månader tillsammans, 6 månader av kärlek och lycka - tack älskling!!   

Och har fått ett antal tips men avvaktar och ser vad det kan bli, ja jag pratar naturligtvis om nästa HUND!
Har ni nys om en bra hund gärna mellan 1-2 år, kön och ras mindre viktigt men en hund ni tror kan passa till tjänst & tävling så hojta till!!   
Får en hel del tips om valpkullar och tack för det men NEJ, blir ingen ny valp!

Och då denna vända är över ska jag och Christoffer, med hund och knattar åka ner och spendera ett par dagar i deras stuga, det blir grill, bad, mys och bara vara helt enkelt   , får se om vi petar in ett besök på Kolmården oxå!  
Dessutom får vi troligtvis sällskap av Christoffers mamma oxå, första gången hon träffar knattarna...
Hmm.. flertalet dagar ihop på för knattarna ny plats... allihopa.. ok, jag säger detta i förväg älskling:
Förlåt och det var trevligt att träffas?!   
Skämt å sido så ser vi fram emot en liten minisemester...  

Nu ska jag sätta lite fart på jobbet och senare ikväll hoppas vi hinna äta lite gott, bästa kollegan och jag!
Puss & Kram till er alla därute, ta en nubbe för mig med!   

Ovido - Quiz & Flashcards